POLITICĂ DE RETUR

GARANȚIA „ZERO RISC”

Pentru că avem încredere deplină în eficiența terapiei Saltmed® şi în rezultatele pe care o să le obţii, oferim o garanție comercială suplimentară:

Dacă, în urma utilizării corecte, conform planului de tratament corespunzător afecţiunii respiratorii de care suferi, nu apar îmbunătățiri în respiraţie, poți returna dispozitivul și primi banii înapoi:

  • timp de 3 luni pentru următoarele afecțiuni: prevenirea şi tratarea răcelilor, astm, rinită alergică, sinuzită, vegetaţii adenoide/polipi, wheezing recurent sau bronșiolită;
  • timp de 21 zile pentru pacienți cu BPOC (fără emfizem pulmonar).

 

Pentru a beneficia de această garanție:

  • Completează Formularul de Retur de mai jos
  • Trimite dispozitivul complet (inclusiv cutie, accesorii și documente) pentru verificare;
  • Rambursarea se face în contul bancar specificat de client, după recepționare și validare.

⚠️Această garanție nu afectează drepturile tale legale de consumator.


POLITICA DE RETUR & GARANȚIE LEGALĂ

Conform legislației în vigoare (OG 34/2014 și Directiva 2011/83/UE), consumatorii (persoane fizice) pot returna orice produs cumpărat online în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv.
Inhalatorul Saltmed beneficiază de o garanție legală de conformitate de 24 de luni, aplicabilă doar dispozitivului, nu și consumabilelor (cartușele Saltmed®).

 

CONDIȚII PENTRU RETUR

Produsele pot fi returnate doar dacă:

  • Sunt în ambalajul original, complet și nedeteriorat;
  • Conțin toate accesoriile, documentele și etichetele;
  • Nu prezintă urme de utilizare sau uzură;
  • În cazul cartușelor Saltmed®, sigiliile trebuie să fie intacte.

⚠️ Retururile se aplică doar produselor livrate prin curier.
Comenzile ridicate de la sediu sau livrate de curieri proprii nu se consideră comerț la distanță și nu intră sub incidența OG 34/2014

 

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Nu acceptăm retururi pentru:

  • Produse utilizate, deteriorate sau incomplete;
  • Produse fără factură/certificat de garanție;
  • Cartușe desigilate (din motive de igienă și sănătate – art. 16 lit. e OG 34/2014).

 

RAMBURSARE & COSTURI

  • Rambursarea sumei se face în max. 30 zile de la recepția produsului;
  • Clientul suportă costul transportului de retur, cu excepția cazurilor de defect de fabricație.

CUM INIȚIEZI RETURUL??

Pentru a iniția procesul de retur trebuie să completezi formularul de mai jos.

⚠️ Prin transmiterea acestui formular confirmați că ați luat la cunoștință și acceptați Politica de Retur disponibilă pe site.